this blog bajetbagoss is sharing with Freedom

nuffnang ads

Followers

Saturday, June 19, 2010

kejadian semalam :)

hey dude :)


yeeeeey ~
smlam wewey dan ekal datng umah . besh giler ! thx laah mao ketemu sama akuk . sayang kamu banget !
citernye gini :

wewey text aku,
wewey : jpown ! aku ader berita gempak ntok ko.

then aku pon kol lahh,
jepown: apa dia deyh?

wewey : aku nak gi masjid tanah ! yeeey !

jepown: huh ? yeke bile? area mane ? nek ape ? nan spe ko gi ? bole la jumpe. ~HAHA (byk soalan aku tnye mklumla excted ;D)

wewey : aku ta inat tatne . aku gi nan mama ekal n ekal . aku gi ctoo sbb sdre ekal ader knduri . mao ketemu ngakk?

jepown: totally mesti lah nak jumpe ! haha . k la t ko da gerak , papehul ko text aku eyh .

pastu wewey text aku tempat alamat yg ye g too . aku cari lahh nan adik akat aku (adk angkat aku nih lg tao tmpat kt cini hehe. aku tao tp jln nk gi tmpt uh tatao ~LALA)

cari2 jumpe yeey ! wewey ngah tolon mama ekal rewang . da ciap rewang aku . wewey and ekal jalan kaki g umah aku . lala (xde trnsport . kaki je lah gune)
adk aku da alek ye ckp kaki ye skit .*cian adik
smpai je umah aku pe lagi photoshoot la byk2 . haha . smpai FULL memory . lala ~ pastoo gosipp2 best giler da leme ta story seyh . haha . then matan same2 tat kenduri kwin umah jiran aku uh . nan adk akat aku serta angkatannya . haha story2 lagikk . totally aku happy giler !
smpai petg la gak lepakk nan wewey . then dorg sume ponn alek . aku pon alek r. pastoo aku ta thn giler kena cabar . org2 yg g knduri nih sume karoke . pastoo mak aku lak cbar gi la karoke td na nyanyi sgt nan jiran aku saling cabar mencabar . aku pon g r karoke. hah jgn men2 inat ta brani ke .
gempakk la jugakk aku karoke smpai sume yg ngahh dok lepak bdiri tgk aku yg dlm umah ponn keluar umah . lala ~
aku karoke lagu jangan pisahkan duet nan jiran aku akmal . then lagu kdua jangan menagis sayang - safura & oney


wewey dan ekal


adik akat gue :adik fazri


jepown dan ekal
(suke buli mata aku :P )


wewey dan jepown :0
HAPPY SANGAT <33
sayang wewey

too je nak citer k daaa .

jepown :D

2 comments:

  1. walaweyh !
    dis story totally about me !
    cmpai story yg text2 pown d crite nye, jepown2 ! ;D
    btw, enjoy gle dat time ! n miss it !

    ReplyDelete
  2. haha . mstilah . hihih
    miss u a lot wewey :)

    ReplyDelete