this blog bajetbagoss is sharing with Freedom

nuffnang ads

Followers

Sunday, June 13, 2010

cuti - cuti sekolah

such a boring school holiday.
nothing to do . .
this is the list that i do in holiday

  1. played badminton with my lil bro at midnite
  2. going to walimaturus sape2 je lah yg kawin too . SELAMAT PENGANTIN BARU
  3. free karaoke haha with my classmate
  4. online online online
  5. photoshoot in walimaturus (payment? huh . . )
  6. kosongkan tangki minyak moto apak & bro aku (merayap nek motor)
  7. hang with my petbro: adek fazri
  8. meeting new friends : alid encem haha . ko encem ke ? ~wekk
  9. makan ABC :) ~yumyum
  10. helping mother
  11. finish my homework and folio seni
  12. cooking . haha
  13. texting to my friends
  14. chat chat chat
  15. makan makan makan

huh emunk boshann . tapi dalam keadaan boshan ni aku agak takuut gak
SPM DA NAK DEKAT SIUUUTT !!!

curiously ,
jepown :'(

No comments:

Post a Comment