this blog bajetbagoss is sharing with Freedom

nuffnang ads

Followers

Sunday, June 6, 2010

cikgu ku kahwin !

yeaaay ! cuti da bermula . padahal da lame da mule . aku tau la . exam pon da biz tapi ......... mrkah cm siiioot je . adehh padan muke . ko pedulik ke ? haha . na gi kl tp nenek ader tat uma tatau la jd ke ta . kangen banget sam teman2 di kolak lumpurr . saba dong teman2 . gue bakal turun ke sana .

mau story citit pasal kenduri kawin cikgu norhafidzah & adiknya

g umah ckgu nek bus je hihi . ramai gak jumpe ckgu & membe2 tat knduri uh . bole lak aku terjumpe dak yg aku ta suke . pikir aku na pandang ko ke . ta hamak la . aku tau pon jia yg gtau . then kitorg cari pot na mkn . tau ta . korg memg ta tau pon . aku na gitau la ni . kitorg la ank murid ckgu dari 5PA pling byk dtg . bgge doe. hihi .
terjumpe cikgu ku sume nyuruk haha . takoot sgt . ckgu ni sbnrnya ckgu disiplin skola kitorg . geruunnn doe . kala ckgu disiplin aku dulu kat kl .

pas je mam aku , mar , wan , pejal , e'im , faris & poji g karoke haha . mule2 aku & mar yg open lagu jangan pisahkan . lagu kedua jangan menangis sayang_safura&oney . hihi sedapp2 . syg ta dpt rekod video . esssh !
sumpahh ! aku ckap sore dak wan sedaapp giler . rupe da ader . pergh ! pakej doe . sape dpt ye untung r . haha aku agak cair la gak . hihi . tade la ye mmbe rapat aku jepp :)
karoke paling kelako dak poji r . ye nyanyi lagu dangdut koot . secangkir madu merah .
dgn gelek ye . alahai . tergelak kitorg kat citoo . deejay yg incharge too usha slak je . aku tgk dj uh tergelak haha ye ckap "hey , ape daaa ? haha "
dj uh sporting biz r . ciap ckp gini uh na kitorg " korg karoke la sampai petang ", dgn muke nye tersenyum :)
hahaaha

pastoo kitorg photoshoot nan pengatin . alahai comey tool cikgu aku arinie bersama husband tercinte <33 style="font-weight: bold;">SELAMAT PENGATIN BARU !


cikgu hafidza bersama suami tercinta <3

  • semoga kekal abadi
  • bahagia ke anak cucu
  • dimurahkan rezeki selalu bersama suami tercinta
  • semoga panjang umo
  • doakan kitorg dpt A+ dalam subjek akaun spm t ;D
adik & kaka



faris & wan & e'im



mar & aku <> poji & pejal



pejal , najib , emy , khairil


boys and girls 5PA



5PA


aku yg bajet bagoss

tata

No comments:

Post a Comment