this blog bajetbagoss is sharing with Freedom

nuffnang ads

Followers

Wednesday, October 26, 2011

wa ta fishh

woohoo .
hey hey hey folks !

warghhh~
da lame tak bloging . ngohngohngoh . well i am just exciting for something . hee . hopefully it will comes true . aku da tak sanggup nk tunggu lg . haaa . BUT , aku sedih gak ni . adoiii . sejak kebelakangan ni prangai aku agak pelik . eshhh~ ape nak jadi nii ? come on la . da nak final sem ni . bilo nak sedar . study study study . keje blambak da tu biler nak wat . biler nak cover sume chapter . nak final exam da ni . erkk~ tolong jangan pengaruh aku tolong tolong tolong . hahah tapi terpengaruh jugak . warggghhh~

HELL ! ape ni . memelik je la ko ni fyza . dah dah dah . hahah sebenarnya aku tatao nak ckap ape lg ni . yang pasti 4 haribulan November aku nak balik , yeeeayyy~ balik . jumpe my mum and dad . hahah rindu rindu rindu . jumpe sama siblings aku jugak . . lalalalala

erk~ excited lebeyy . k chaww

2 comments: