this blog bajetbagoss is sharing with Freedom

nuffnang ads

Followers

Saturday, October 29, 2011

assignment


"weyy ang dok watpe tu ?"

"hok alorh mu ni . dok wak kueh ni nampok dok . err~ni a ambo dok wak bisneh mek . mu tao dok ni ? payah la wey soale lagu gini"

"awat yg susa nye ang ni . hafal je la formule tu . meyh ak pikiaq skli soalan tang mana ang ta dpt jawb tu"

"ni , lagu mano nok wat soale ni . sabuk aku"

errr~ aku tengah brainstorm untuk assignment aku . lagi lagi business maths . warrggghhh~ bertuka !! kebabommmmmm~! lagi berape hari je lagi . biler nak siap ni . nak buad mesti tak jadi jadi . sape bole ajar aku business math ? wahai dekan dekan dekan kamu berada ? Jangan ajar aku dengan ayat kau yang terlalu difficult aku tak mudah untuk mengerti . = =''

mintak tolong ?

No comments:

Post a Comment