this blog bajetbagoss is sharing with Freedom

nuffnang ads

Followers

Friday, April 29, 2011

Daily Schedule



selalunye pagi2 bangun aku sapu lantai . cam biase la nak sapu lantai mesti la gune penyapu takkanlah gune batang penyapu tu lah kan . ari2 gak lah aku mengadap "HOT Pinky Broom" ni . haha

then ,

aku memulakan kelas memasak pada jam 11pg . AlMaklum lahh , nak lunch sharp katenya . . Cakap jehlah lapa , tapi kadang2 too wat donno jeh sampai petang . Bermakna skip lunch la yee . ahaaa~
Jahat kann :p


Align Center

kangkng goreng & sambal sodang

ni lahh menu untuk arini pada tarikh 29/4
oleh itu jangan datang uma aku selepas tarikh ni sbb da kompem pe yang aku masak ni abiss . licinn . . .
m m m m . . marvelousssssss

Dengan ini , saya amat berbangga menghidangkan menu ini .
HAHAHAHAHAHAHAHAH
(ketawa bagai profesor yg brjaya eksperimennya)

sambung . . .

HAHAHAHAHAHA

stop .

Sedap ke sampai licinn niyh?

DEYYY !
tengok tangan laa . Chef Wan anugerahkan kesenian memasak di tangan aku taoo . baekbaek sket


sambal sodang ape tuu ?

sambal sotong udang lerr = ='


lepas lunch wat pe cik jepown oi ?


aku online lah ape lagi . berchatingchatong sane sini , berbloggong situ sinan . . .

klikklikklakklik tuptaptuptap
*

maous nan keyboard aku munyi

agak2 da 3-4 jam surf tenet .

dok elek layan tv lak .



if tade cite best , tido sebentar . Zzzzzz . .

kalau ada ni jeh lah yg slalu aku layan

  1. Tanyalah Ustaz - TV9
  2. Maharajalawak - Astro Warna 132
  3. Music Bank K-Chart - KBS World 391
  4. K-pop & Music Factory - Astro Hitz 705
  5. Oh ! My School - KBS World 391
  6. Invicible Youth - KBS World 391
  7. Radio Gegar fm - 815
  8. Yuna Inspired - Astro Hitz 705
  9. iCarly & Big Time Rush - Nickelodeon 612
  10. Waktu Rehat & seangkatan dengannya - Disney channel 615

Tengokklah sume list channel yang tak berapa nak matang jika dibandingkan dengan umur . haha

Pedulikkk . .

balik2 tempat channel yang same jeh aku tekan . haha . . korean drama ? ermmm~ da kureng sket lebih melayan lagulagunya je . eheee~

aku blogging ni pon sbb aku tatao nak wat pe . hahaha :P

3 comments:

  1. zai nk rse smbal sodang..hehe..=D

    ReplyDelete
  2. datang umah yukk ! eheee~den wat spesial untuk ekau ;p ehee

    ReplyDelete
  3. hehe..ntah ble laa nk smpai ke sanun..;) insyaAllah..de rzki smpai la aq kt sne..=) t jgn xwt plak ye..ehehe..

    ReplyDelete