this blog bajetbagoss is sharing with Freedom

nuffnang ads

Followers

Tuesday, September 20, 2011

Pembersih muka safi = ='


ngee~

pasal pe aku wat tajuk ni ?
meyh sini nak habaq

kebelakangan ni ak banyak pikir , so biler ak wat something tu mesti tak pasan or lupe if flashback balik . hoho . ntah la weyh . . . kau tao ape tu shisha ? tak payah la weyh ! (tibe tibe je)

pada suatu hari ,

ade la time tu aku lepas mandi , then g la kt sink la kan nak cuci muke n gosok gg . punye r syok cuci muke *sapsap sejuk je kulit muke nia . . ecece~ dalam masa yang same ak memikirkan sesuatu . tp aku tatau ape . sumpahh lupe = =''

then tgn ak mencapai berus gg , dgn selambe calit pencuci muke kt berus gg tu troz gosok gigi

HAHA~
amacam agak muke pelik camne ak wat ?

aku pon terasa pelik , tgk cermin sambil mengerut dahi dan memikir

"nape pelik sgt ubat gg ni ? macam kenal bau ubat gg ak ni "

ak noleh ke bakul peralatan mandian aku memandang tajam ke arah pembersih muke
*kechinnnngggg

HAMPEHH!

den terkono = =''



masuk ni da dua kali da ak kene . .
sampai tige kali ?


TENGOKLAH APE JADI



No comments:

Post a Comment