this blog bajetbagoss is sharing with Freedom

nuffnang ads

Followers

Thursday, August 11, 2011

Gadjet saya


dekstop gambar akim <3

Now da kaya . hahah cehh ! kaya kayap la weyhhh . . . papentahhh . papepon terimakasih to parents kesygan aku . . ayah dan ma (Rahmat &Rusidah) belikan lappy . . lappy ni la dpt bntu aku wat searching , blogging dan on9 HAHAH~ eh gelak besa nmpak , untunglahhh~ =..=”

Dapt beli hp baru , gune wit biasiswa , target nak bli blackberry . hotak aku la kan nk bazir beli menatang tu . so beli jela hp samseng yg bley text n kol jeh . bli pon sbb hp lme aku tu speaker da roosakk . . munyi langauu . . ngeeennggngenng~ nk kol ma n ayh ksyang aku pun susa . arghhh !

Dapat kamera jugak , dr heap . actly pinjam , sbb jd photographer vivid crew . vivid production ni 1 show temubual 1st kt UPNM . so phm2 je la . . da kat show suasana cm ngah shooting laa kan . . pe sume tuu . . :D cehh bangga saya . poyo lahh =..= hem ! dulik pe ;P

NOW , kene stdy tol2 smpai sem 3 dapatkan 4flat . . Insya-Allah . Mudahmudahn berkat doa ibubapa aku tercapai sume ni . cume aku jeh yg kene bykkan usaha .

Become an expert in how to think and you will not be troubled by wasteful and distracting thoughts.

No comments:

Post a Comment