this blog bajetbagoss is sharing with Freedom

nuffnang ads

Followers

Thursday, December 23, 2010

Tilu - I . L . U

Bila tak sanggup jangan
Kau dekati diri ku
Bila tak sanggup jangan
Kau dekati diri ku
Apa lagi kau mainkan cinta ku

Ku tak sempurna hanya biasa biasa
Tak seperti yang engkau tahu
Cinta sempurna takkan biasa biasa
Kata hati takkan menipu

Lebih baik ku cari pengganti diri mu kini

Bila suka ungkapkan saja perasaan mu
Katakan suka
Bila cinta berterus terang sajalah
Katakan cinta

I love you aku cinta padamu
I love you too aku juga begitu
I love you aku cinta pada mu
I love you too aku juga begitu

Bila tak sanggup jangan
Kau dekati diri ku
Apa lagi kau mainkan cinta ku

Ku tak sempurna hanya biasa biasa
Tak seperti yang engkau tahu
Cinta sempurna takkan biasa biasa
Kata hati takkan menipu

Lebih baik ku cari pengganti diri mu kini

Bila suka ungkapkan saja perasaan mu
Katakan suka
Bila cinta berterus terang sajalah
Katakan cinta

I love you aku cinta pada mu
I love you too aku juga begitu
I love you aku cinta pada mu
I love you too aku juga begitu


No comments:

Post a Comment