this blog bajetbagoss is sharing with Freedom

nuffnang ads

Followers

Tuesday, August 10, 2010

selamat berpuasa



assalamualaikum .

waaah . pejam celik pejam celik kejap je da masuk bulan ramadhan . kepada semua umat islam , saya mengucapkan selamat berpuasa ya . puasa jangan tak puasa . haha .
  1. solat terawih too pergi lah daripada duduk melepak je . dapat lah pahala tambahan cikit if pergi terawih .
  2. bila puasa jangan lupa solat fardhu . solat fardhu pun kena wat gak kasi full . baru lah bermakna . yang ni puasa tapi tak solat . macam mane too . sia-sia je la weyh ! adeeeehhh !
  3. mulut too jaga eah . jaga percakapan . dilarang mencaroot yaa ! haha
  4. mata too pun same . walaweyh ! asyik tengok menda tak elok je . astaghfirullah al azim . ish ish . haha :P (aku bukan golongan itu yaa)
  5. tutup aurat . esspecially girls lahh . hey kawan kawan pakai baju kurung yuuk . baru lah lagi semangat sikit nak raye nanti . hihi
  6. buka puasa ingat aku tao :)
  7. jangan makan banyak banyak nanti gremukss macam aku . haha
  8. selamat menyambut bulan ramadhan
  9. selamat berbuka puasa
  10. selamat hari raya aidilfitri :) jumm baju sama warna nan aku . blue turqoas tao :)
  11. selamat menjawab sijil penilaian menengah (SPM) haha . tidak lupa lahh

1 comment: